Bellen

Eerste verjaardag zonder mijn ouders.
Ze kunnen niet bellen.
Nu ben ik de oudste van het gezin.
Nu ben ik dus alleen nog vrouw van,
en moeder voor
en gelukkig ook nog een zus van
en vriendin van.
Mijn zus weet nog van mijn kinderleven.
Die word nog gekend zij zal mij bellen heeft ze gezegd.

9 gedachtes over “Bellen

  1. Ja dat lijkt me ook zo raar. Geen ouderlijk huis meer te hebben, dus de volgende generatie zijn. Sterkte er mee. Ik heb nog een schoolvriendin waar ik ook herinneringen mee kan delen. Dat is soms zo leuk om te doen.

Geef een reactie

