Trooster

Na een nacht met dromen over de net gehaalde vertrekkende bus is er mijn trooster in de morgen. Twee sneden geroosterd wild brood besmeerd met smeltend boter die zacht druppend lekkend loopt op het bordje. De lauwwarme koffie vanwege mijn gevoelige tanden maakt me helder en terwijl ik mijn boek lees is mijn dromenreis weer verdronken

12 gedachtes over “Trooster

  1. Voor mij is koffie in de ochtend een troost en zin krijgen in de dag. Ik bedacht gisteravond dat hoop en wanhoop zeer dicht bij elkaar liggen, alles ligt zo weer om. Ik zit nu weer in de hoop gelukkig 🙂

  2. Novelle,

    Leuk om te lezen!
    Ik zou geloof ik meer behoefte hebben aan troost als ik de bus net gemist had. Desondanks troost ik mij in de ochtend met groene thee en een heerlijk beschuitje met extra veel granen.

    groetjes,

    jeer

  3. Ontwaken in de realiteit

    nog niet helemaal bekomen van de wildste dromen
    begint de nieuwe dag
    met wat men wel en niet doen mag
    de reden dat velen met tegenzin uit hun bed komen

    Lenjef ☺

Geef een reactie

