Afscheid

Lieve, er is echt geen ontkomen aan. Kalm nu maar, wees niet bang en boos. Wij reizen je spoedig achterna. Ook ons oproepbericht ligt op de stapel klaar. Ook wij moeten alleen reizen naar de gene zijde van de tijd. Wie weet wordt je opgetild en gekoesterd, teder in de eeuwigheid geplaatst en verschijnt een glimlach op je gelaat

13 gedachtes over “Afscheid

  1. ‘Kalm nu maar, wees niet bang en boos’ – tja… Zou je dat zo voelen op dat moment? Ik denk het haast wel. Maar ik hoop toch dat mijn oproep helemaal onderaan die metershoge stapel ligt…… Indringend in 55 woorden.

  2. Ik hoop met een brede glimlach, die onontkoombare eeuwigheid ooit in te glijden.
    Maar ook ik hoop dat het oproepberichtje nog ergens ver weg in de stapel zit.
    Top geschreven, ook met een glimlach van genoten.

  3. Vaarwel

    afscheid nemen, we moeten het helaas allemaal
    er komt een slot aan elk verhaal
    tranen blijven tranen in elke taal
    ook wij liggen op een dag voor altijd horizontaal

    Mooi, Novelle.
    Lenjef

  4. Hoi Nannie, je publiceert niet zo heel vaak. Vandaar dat ik even in je archief duik. Blijkbaar heb je een dierbare verloren En als dat zo is, dan wens ik je er, wat laat, sterkte mee en vooral de liefde en kracht van onze Heer.

    Gr. Henk

Geef een reactie

