Vergissing

Tussen nog slapen en snel wakker worden is tijd en plaats, snel veranderlijk en bedrieglijk soms. s`Morgens vroeg wekte een rokershoestje me plots wakker, en even, heel even, lag ik thuis, bij mijn ouders op mijn kleine kinderbed.
Al snel was ik weer bij mijn positieven en wist ik dat niet Pap, maar Zoonlief mij had gewekt

2 gedachtes over “Vergissing

  1. Pas als ik de geluiden die mij wakker maken kan plaatsen, ja dan kan ik er rustig doorheen slapen.
    Waar ik slaap maakt voor mij weer minder uit, maar ik moet de geluiden wel kunnen plaatsen.
    Terwijl toch ik altijd alleen slaap.
    Zoals hierboven gereageerd; “Soms duurt het even om te beseffen waar je bent …..”

Geef een reactie

