Wakker worden?

Ik ben nog niet wakker vandaag.Zelfs niet na een ochtend-wandeling. Schrijven lukt maar niet. En een vreemde onrustig gevoel schiet door mijn hoofd. Ik wil de slapende, nare herinneringen in me wekken. Ze zijn onwillig en houden zich hardnekkig koest. Keigoed ben ik in het verdringen. Ik wil wakker worden maar dus ook niet.

7 gedachtes over “Wakker worden?

  1. Jij weet zelf het beste of het verdringen is of dat je ze gewoon achter je hebt gelaten en verder kunt gaan.
    Ik heb ze achter me gelaten 🙂 want als ik er over praat of ze herken halen ze me niet meer uit mijn evenwicht. Toch herinner ik het me goed.
    Maar of ik wakker ben, tja, dat gaat nog een paar stapjes verder 🙂

Geef een reactie

