Woorden

Tja mensen praten vaak tegen me in woorden die mij verontrusten en vermoeien.
En bijna nooit een lief troostend gebaar,een bemoedigende glimlach zonder woorden.
Gelukkig kan ik ook houden van bomen, want dat is niet moeilijk namelijk ze spreken niet met woorden.
Ze ruizen eeuwige gedachten naar mij en raken je goed in je gevoel.

2 gedachtes over “Woorden

  1. Ha, ja.. grappig he..herken ik natuurlijk..
    Niet voor niks ben ik graag alleen denk ik.
    Ik heb ook een vreselijke hekel aan gebabbel, ik ben nogal saai voor anderen denk ik.(anderen trouwens meestal ook voor mij) 🙂

Geef een reactie

