Leeg

Leeg, wel gevuld met indrukken maar niet geraakt.Daarom probeer ik het maar eens te schrijven wat die leegheid eigenlijk is.
Ik zoek niet meer maar wacht alleen nog maar.
Ik leerde anders, in het leven te staan.
Nu bijna gapend van verveling vind ik alles onuitsprekelijk vermoeiend.
Draai ik rond mijn as hopend op U.

8 gedachtes over “Leeg

  1. Ja Novie, dit is zeer herkenbaar voor mij. Zijn we overvoerd of gewoonweg moe.. er komt nogal wat op je af zo in de loop der tijd en veel is gewoon niet fijn.Dan is het een hele kunst en toer om veerkrachtig te zijn.

  2. Èr zijn oasen en er is droogte.
    Maar dat hoef ik jou niet te vertellen. Jij vindt je weg wel weer. :-))
    In een liefdevol hart daalt de regen op een gegeven moment vanzelf weer neer.

  3. Het is een leuk idee, dat van die 55 woorden. Met weinig woorden veel zeggen – ik wou dat politici dat eens deden!!! Ik hoop niet dat je het erg vindt maar ik heb je tussen m’n blogroll gezet – als je dat liever niet wilt haal ik je weg hoor, laat maar even weten dan!

Geef een reactie

