`t Wilde hart

Eerder wandelde ik aan zee en ik had alles mee. Mijn stille stamels, zeker het onberekenbare wilde zingen van mijn onrustig hart.Ook daar zal het lied zachtjes trillen. Eerder was ik ook thuis aan de kust. Mijn hart zal me nooit verlaten, kan haar hoogstens aan zee uitlaten. Wild bruisend springend in de aanrollende golven.

5 gedachtes over “`t Wilde hart

  1. Ik denk dat ik het misschien begrijp maar ben niet zeker van ‘kan haar hoogsten aan zee uitlaten’. Dat ‘pak’ik niet.

    Voor jezelf is het waarschijnlijk heel duidelijk, kan aan mij liggen natuurlijk. 🙂

    1. het lied van je hart de eeuwige zee inzingen dansen of springen.Je gewoon laten gaan zonder het zicht van andere mensen die zoiets toch niet goed kunnen inschatten Elly.

Geef een reactie

