Vervreemd

Gisteravond begreep ik pas goed hoe snel onze kinderen veranderen verschillend worden door de tijd. Trillend voelde ik me opeens alleen. Vervreemd, niet begrijpend kijk ik ze aan. Wat heeft de buiten wereld met ze gedaan? Volwassen kinderen met vreemde ideeën vanuit een ander licht glimlachen naar mij. Ik voel me afgedaan, versleten door tijd.

2 gedachtes over “Vervreemd

  1. Ik heb dit gevoel als ik foto’s van mezelf bekijk en met foto’s van vroeger vergelijk.Mijn manier van denken is veranderd, door ouder te worden, door mijn omgeving, levenslessen, maatschappij,…ik weet het soms niet meer.

Geef een reactie

